Неділя, 19.05.2019, 19:41
Вітаю Вас Гість | RSS

Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №3 м.Славута

Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 207
Статистика

Учнівське самоврядування

Як дітям реагувати на знущання (булінг)

Діти цілком природно відчувають страх і засмучення, коли їх утискають інші діти. Але вони можуть перешкоджати булінгу, демонструючи впевненість і не приймаючи те, що відбувається з ними, близько до серця.

Діти не повинні ображати або битися з тими, хто з них знущається, оскільки це може призвести до більшої агресії й, можливо, до серйозних травм. Навчіть дитину звертатись по допомогу до дорослих або інших однолітків, якщо вона відчуває небезпеку.

Якщо дитина піддається тиску, залякуванню в Інтернеті чи за допомогою текстових повідомлень по телефону, вона не повинна відповідати на отримані загрози. Найкраще, якщо вона покаже отримане повідомлення дорослим і заблокує номер недоброзичливого відправника. Постарайтеся забезпечити безпеку дитини в Інтернеті й порадьте приймати повідомлення тільки від тих людей, яких вона добре знає.

Якщо утиск має місце в реальному світі, дайте дитині такі поради:

  • Якщо це безпечно, порозмовляй з дитиною, яка намагається тебе образити.Подивись їй в очі й рішуче, але спокійно скажи: «Дай мені спокій» або «Я тебе не боюсь».
  • Іди від дитини або групи дітей, які намагаються тебе образити. Діти, яких намагаються образити, не повинні втікати (навіть якщо їм дуже хочеться). Це може посилити відчуття влади у кривдників.
  • Розкажи дорослим про те, що сталося. Дитина повинна заздалегідь знати, до кого з учителів або шкільного персоналу вона може звернутись і розповісти про інцидент.

Діти, які бачать, як ображають іншу дитину, також повинні негайно звертатись по допомогу до дорослих.

Діти можуть бути стурбовані тим, що іншим дітям не сподобається, що вони шукають допомоги в дорослих, розповідаючи про свої неприємності. Але звернення по допомогу до дорослих – це єдиний спосіб вирішення проблеми. У деяких випадках дитина може попросити дорослих, щоб вони не розкривали її ім'я одноліткам.

Якщо дитину ображають

Утиск і знущання мають місце тоді, коли діти замкнуті й не звертаються по допомогу до інших людей. Переслідування може мати не тільки грубий, а й тонкий емоційний характер і дуже болісно сприйматися дитиною. Такий тип знущання називається емоційним або соціальним знущанням і призводить до вираженої соціальної ізоляції потерпілого. Даним видом булінгу важко керувати, адже він викликає не фізичний, а емоційний біль, походження якого дуже непросто пояснити дорослій людині.

Дівчата, які діймають іншу дівчинку, як правило, використовують саме цей вид знущання. Щодо хлопчиків, булінг, як правило, має як фізичний, так і емоційний характер одночасно. І хлопчики, й дівчатка можуть бути об'єктом емоційного знущання.

І хоча в цьому випадку немає простих рішень, такі стратегії можуть бути корисними.

  • Визнайте існування проблеми. Спроба ігнорувати образливу поведінку не примусить кривдника змінити своє ставлення до дитини. Допоможіть дитині визнати, що проблема існує і що ви допоможете їй подолати всі труднощі. Також допоможіть дитині зрозуміти, що вона в цьому не винна.
  • Використовуйте рольові ігри для того, щоби змоделювати правильну поведінку дитини. Практикуйте разом з нею конструктивну реакцію на образливі зауваження або дії до того часу, доки вони не будуть доведені до автоматизму й не стануть природними для дитини. Допоможіть їй придумати різні сценарії того, як вона могла б вчинити у випадку небезпеки. Придумуйте й моделюйте абсурдні або обурливі ситуації в ігровій формі, щоб не налякати, а навпаки, вселити впевненість у вашу дитину. Крім того, практикуйте використання гумору як способу бути асертивним. У деяких випадках ваша дитина могла би сказати щось на зразок: «Будь ласка, припини, ти занадто багато дивишся телевізор!» або просто: «Не треба!» й піти від потенційного кривдника. Такого роду творче мислення може допомогти вашій дитині зняти напругу та здобути деякий контроль над подібними ситуаціями.
  • Заохочуйте дитину розвивати інтереси в іншому мікросоціальному середовищі.Переконайте її зустрічатися із друзями, які розуміють і цінують її. Допоможіть дитині знайти себе там, де вона відчуває, що її приймають і чекають. Допоможіть дитині розібратися, що собою являє справжня дружба, поясніть їй, як слід вибирати друзів.
  • Порозмовляйте з керівництвом школи. Якщо знущання відбувається у певних соціальних ситуаціях або на певних шкільних заходах (наприклад, у роздягальні перед уроком фізкультури), іноді простіше звільнити дитину від них. Це не завжди найкращим чином відповідає інтересам дітей, тому через страх розчаруватись вони бояться прийняти таке рішення. Обов'язково спитайте в дитини, чи дійсно вона хоче продовжувати брати участь у подібних ситуаціях або заходах. Крім згаданих кроків ви можете попросити вчителів робити так, щоб ваша дитина якомога менше зіштовхувалась і проводила час із потенційними кривдниками.
  • Поясніть дитині, що треба уникати груп дітей, які ображають інших. Іноді дитина, яка уникала подібних груп, раптом може отримати «запрошення» увійти в одну з них. Розкажіть їй про непостійність таких «дружніх стосунків». Детально розкажіть про якості, якими повинні володіти справжні й вірні друзі.
  • Ваша дитина мусить знати, що ви завжди на її боці. Ви не можете сформувати ідеальну відповідь на цю проблему. Але ви можете допомогти дитині тим, що будете завжди готові вислухати її й намагатися зрозуміти її почуття, разом придумувати способи, як упоратися з булінгом.

 

                                 

 Ткачук Христина - голова учнівського уряду                           Оніщук Ірина, Коробчук Анна - заступники 

 

 

                     

                                                                 Міністерство дисципліни і порядку

 

Контролює відвідування занять кожним учнем та слідкує за рівнем культури поведінки, культури взаємин.

 

Мета: піклування про виховання у школі свідомої дисципліни; підтримувати порядок у школі.

Завдання: допомагати в організації навчально-виховного процесу в школі, організовувати товариську допомогу (вести облік відвідування, боротися з прогулами і запізненнями, організовувати чергування в класах, перевіряти зовнішній вигляд учнів, стежити за дисципліною на перервах, за поведінкою учнів у мікрорайоні школи, пропагувати норми культурної поведінки, правила етикету, піклуватися про дотримання дисципліни і порядку під час відвідування їдальні, проведення виховних заходів). Попередження правопорушень серед учнів. Правова просвіта (вивчення правил про самоврядування, організовувати зустрічі з правоохоронними органами)

Обовязки міністерства

  • Чергування, дисципліна
        • Розвязання конфліктних ситуацій
        • Дотримання правил поведінки учнів
        • Контроль за зовнішнім виглядом школярів
        • Контроль за відвідуванням уроків
        • Захист прав та інтересів учнів
        • Контроль за зберіганням шкільного майна та підручників
        • Проведення днів ввічливості, культури і чистоти.

 

Міністерство культури і відпочинку

Контролює організацію свят, екскурсій, конкурсів, вечорів відпочинку, клубів.

  •  організація змістовного дозвілля дітей і молоді з урахуванням їх інтересів. Залучення дітей та підлітків на основі ініціативи до підготовки та проведення творчих справ, дозвільних програм.

Завдання: піклуватися про естетичне виховання, розвиток здібностей; проводити зустрічі з працівниками культури і мистецтва, виставки художніх творів школярів (малюнки, вишивки, саморобки , брати участь у художньому оформленні школи, залучати до гурткової роботи; проводити масові заходи (свята, вечори, конкурси, фестивалі, концерти )

 

Обовязки міністерства

  •        свята, вечори відпочинку;
  •  змістовного дозвілля молодших школярів;
  •  проекти;
  •  у міських, обласних конкурсах, оглядах,

Участь у міських , обласних конкурсах, оглядах, літературно - мистецьких свят;

  •  фольклорні свята, театралізовані дійства;
  •  гуртків

 

Міністерство по роботі з молодшими школярами

 

                                                                                         Контролює організацію свят, ранків, екскурсій, конкурсів

Мета: організація змістовного дозвілля молодших школярів з урахуванням їх інтересів.

Завдання: проведення масових заходів (свята, ранки, конкурси, фестивалі, концерти ), піклуватися про естетичне виховання, розвиток здібностей, залучати до гурткової роботи.

 

Обовязки міністерства

 

  • Організація позакласної роботи в початкових класах
  • робота  гуртків
  • організація  благодійних акцій
  • робота з ветеранами ВВВ в мікрорайоні

 

Міністерство інформації

Мета: інформувати про новини шкільного життя, забезпечувати гласність діяльності органів учнівського самоврядування.

Завдання: оформлення плакатів, стінгазет, оголошень. Організація і випуск тематичних, святкових газет та оформлення шкільної газети. Інформування учнів, батьків, вчителів про всі події, які відбуваються в школі

.

Обовязки міністерства

  • організація  діяльності шкільної служби новин
  • художнє оформлення школи
  • організація  виставок дитячих малюнків
  • випуск тематичних стіннівок
  • зв'язок  з бібліотекою, перевірка стану підручників
  • інформаційна і просвітницька діяльність
  • випуск стінгазети «Нова хвиля»

 

Міністерство дисципліни і порядку

 

Контролює відвідування занять кожним учнем та слідкує за рівнем культури поведінки, культури взаємин.

 

Мета: піклування про виховання у школі свідомої дисципліни; підтримувати порядок у школі.

Завдання: допомагати в організації навчально-виховного процесу в школі, організовувати товариську допомогу (вести облік відвідування, боротися з прогулами і запізненнями, організовувати чергування в класах, перевіряти зовнішній вигляд учнів, стежити за дисципліною на перервах, за поведінкою учнів у мікрорайоні школи, пропагувати норми культурної поведінки, правила етикету, піклуватися про дотримання дисципліни і порядку під час відвідування їдальні, проведення виховних заходів). Попередження правопорушень серед учнів. Правова просвіта (вивчення правил про самоврядування, організовувати зустрічі з правоохоронними органами)

Обовязки міністерства

  • Чергування, дисципліна
        • Розвязання конфліктних ситуацій
        • Дотримання правил поведінки учнів
        • Контроль за зовнішнім виглядом школярів
        • Контроль за відвідуванням уроків
        • Захист прав та інтересів учнів
        • Контроль за зберіганням шкільного майна та підручників
        • Проведення днів ввічливості, культури і чистоти.

 

                                                                               

              Засідання учнівського уряду                                                                                                     "З Новим роком!"  

                                                                                                                                                       Рік новий йде новим кроком,

                                                                                                                                                      Всіх вітає з Новим  Роком!

                                                                                                                                                      Бажаємо здоров я, доброї надії,

                                                                                                                                                     Хай у Новому році  збудуться всі мрії,

                      А свята колядка на Різдво Христове

            Додає Вам Віри,  Надії й любові.

Зичимо щастя, веселих свят у домі, радісних усмішок рідних,

добра, успіхів, тепла, благополуччя та достатку,

щоб справи всі були в порядку. Хай посміхається життя та буде світлим майбуття.

Хай серце і розум не знають утоми і сонце хай світить щодня,

щасти Вам завжди й у всьому – на всіх перехрестях життя!

                                                                                                   З повагою члени шкільного уряду

 

Новорічні  свята 

             

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів